2014年6月22日星期日

the same

I’m not in this world to live up to your expectations and you’re not in this world to live up to mine.



我活着不是为了满足你的期望,就像你也不是因为我的期望而活着一样。

  

 In the past, I only wanted people to see the best of me. Now, I find that I do not mind your seeing my faults because I want you to accept me the way I am.


------ 以往,我只在人前呈现出最好的一面。如今我不介意你看到我的缺点,因为我希望你接受的,是一个完整的我。
                                    


没有评论:

发表评论